به سوالات متداول كاربران بپردازيدبا توجه به شرايط فوق العاده اي كه در مجموع تجربه مي كنيم ، مشتريان بايد در مورد موارد احتمالي كه هنگام سفارش محصول شما با آنها روبرو مي شوند ، اطمينان حاصل كنند. پرداختن به اين نقاط درد با پيام رساني در محل هنگام افزايش ناگهاني در حجم سفارش بسيار مهم است به دو دليل:
شما احتمالاً براي هجوم گسترده تماس هاي خدمات مشتري آماده نيستيد. حتي اگر آماده باشيد ، بايد آنچه در توان داريد انجام دهيد تا از تكرارهاي خدمات مشتري خود دريغ نكنيد!بسياري از مشتريان نمي خواهند براي پاسخ به يك سوال اساسي به خدمات مشتري مراجعه كنند. اگر آنها نتوانند به سرعت اطلاعات را در سايت شما پيدا كنند ، به احتمال زياد سايت ديگري براي گرفتن پول خود پيدا مي كنند.اگر نمي دانيد مشتريان شما در مورد چه چيزي مي پرسند ، چند روش براي كشف اين موارد وجود دارد:
پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ ۱۵:۰۵ ۸۶ بازديد