یکشنبه ۰۲ دی ۰۳

آموزش سئو در زمان كرونا

آكادمي رايان طرح

آموزش سئو در زمان كرونا

۸۶ بازديد

به سوالات متداول كاربران بپردازيدبا توجه به شرايط فوق العاده اي كه در مجموع تجربه مي كنيم ، مشتريان بايد در مورد موارد احتمالي كه هنگام سفارش محصول شما با آنها روبرو مي شوند ، اطمينان حاصل كنند. پرداختن به اين نقاط درد با پيام رساني در محل هنگام افزايش ناگهاني در حجم سفارش بسيار مهم است به دو دليل:
شما احتمالاً براي هجوم گسترده تماس هاي خدمات مشتري آماده نيستيد. حتي اگر آماده باشيد ، بايد آنچه در توان داريد انجام دهيد تا از تكرارهاي خدمات مشتري خود دريغ نكنيد!بسياري از مشتريان نمي خواهند براي پاسخ به يك سوال اساسي به خدمات مشتري مراجعه كنند. اگر آنها نتوانند به سرعت اطلاعات را در سايت شما پيدا كنند ، به احتمال زياد سايت ديگري براي گرفتن پول خود پيدا مي كنند.اگر نمي دانيد مشتريان شما در مورد چه چيزي مي پرسند ، چند روش براي كشف اين موارد وجود دارد:

با تكرارهاي خدمات مشتري خود صحبت كنيد. آنها هر روز با مشتريان شما صحبت مي كنند و احتمالاً بارها و بارها به همان س questionsالات پاسخ داده اند. اينها س theالاتي است كه بايد در محل به آنها پرداخته شود.گزارش هاي گپ خود را براي س repeatالات تكراري استخراج كنيد.ببينيد مشتري ها در شبكه هاي اجتماعي چه چيزي را مي پرسند - ذكرهاي پيوند داده شده و بدون پيوند خود را بررسي كنيد!هر چيزي را كه مي دانيد نگراني فعلي است برطرف كنيد: آيا تأخيرهاي حمل و نقل وجود دارد؟ با انبار خود تماس بگيريد؟ از قبل در مورد اين موضوع به مردم اطلاع دهيد تا بعداً خود را از پيام هاي عصباني مشتري نجات دهيد.شما مي توانيد به چندين روش مختلف در سايت خود به اين سالات پاسخ دهيد. افزودن بنرها ، پنجره هاي بازشو و حتي نمايش برجسته صفحه سQالات متداول همه اين گزينه ها هستند. فقط اطمينان حاصل كنيد كه يافتن پيام شما بدون كم شدن جزئيات مهم محصول آسان است.
Moxi Skates مثالي عالي از اين استراتژي را در عمل ارائه مي دهد. در هر صفحه محصول ، آنها حاوي برگه "سVالات COVID" هستند تا تغييرات عملكردهاي ناشي از همه گير را بررسي كنند. آنها همچنين مستقيماً زير دكمه "افزودن به سبد خريد" پيامي دارند كه به كاربران مي گويد چه مدت انتظار دارند منتظر اسكيت خود باشند.


با كاربران خود در جايي كه هستند آشنا شويداگر محصول شما به دليل تغيير سبك زندگي براي مشتري شما ناگهان محبوبيت پيدا كرده است (مانند كار در دفتر خانه به جاي كار در دفتر) ، مي توانيد زبان و تصاوير جديدي را آزمايش كنيد تا محصولات شما در محيط جديد مرتبط باشند.
واري ميز و ساير مبلمان اداري ، از جمله ميز ايستاده محبوب را مي سازد. قبل از همه گيري ، در صفحه اصلي آنها فقط تصاوير تجاري در محل كار خود نمايش داده مي شد. اكنون ، آنها به طور برجسته از راه حل هاي ميز كار براي يادگيري در خانه و كار از خانه استفاده مي كنند. اين جايگزين پيام رساني متمركز بر دفتر آنها نبود ، بلكه آن را به روشي مفيد تكميل كرد.
توجه داشته باشيد كه هيچ زباني بيش از حد "در اين زمانهاي تلاش" يا "اكنون بيش از هر زمان ديگري" وجود ندارد. بلكه آنها مستقيماً با اين كاربرد تازه محبوب براي محصولشان صحبت مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.